Novembre 2017 #46
Corporatiu

Solvia tanca la seva última campanya amb 6.000 operacions i posa en marxa un lloc web per al mercat rus

imagen corporativa Banco Sabadell

Solvia va llançar a principi de març una campanya de venda d’immobles, amb el títol “És impossible no comprar”, amb una oferta de fins a un 40% de descompte en els preus del seu estoc de segona mà i la possibilitat de finançar les operacions per mitjà de Banc Sabadell. Durant aquests mesos, s’ha aconseguir portar a terme un 85% de les vendes a partir de l’estoc de segona mà posat a disposició dels clients, mentre que, en l’aspecte de finançament, una de les dades més significatives és que es consolida el pagament al comptat, tenint en compte que més d‘un 57% de les operacions desenvolupades s’han formalitzat a través d’aquesta opció.

Mercat rus i venda a estrangers

Un dels focus essencials de Solvia és que continuïn pujant les transaccions efectuades a clients estrangers. De fet, a mitjan maig s’havien fet prop de 600 operacions, cosa que implica un increment interanual de més del 117%. El mercat rus ja representa amb un 15% el segon espai més rellevant després del Regne Unit (28%); ), raó per la qual l’entitat ha posat en marxa aquesta setmana http://www.solviarealestate.com/ru/, un nou espai web en idioma rus per tal d’acostar-se a les necessitats d’aquest tipus de client. D’aquesta manera, els usuaris tenen a disposició seva tota l’oferta disponible de www.solvia.es, però, a més a més, l’entitat ofereix atenció telefònica i gestió d’operacions en rus, accés a totes les novetats del portal, servei d’avisos i suport en cas de dubtes del client.

Solvia va vendre el 2012 un total de 13.777 immobles, el doble que l’any anterior, i amb un ritme molt superior al del sector. Per a aquest any, l’objectiu és superar també aquestes xifres i arribar en aquest cas als 16.000 habitatges venuts.

<< tornar