JULIOL 2017 #42
Corporatiu

Solvia llança la seva nova campanya

Banc Sabadell ha llançat cap a mitjan setembre la seva nova campanya per vendre habitatges, centrada a oferir un descompte addicional sobre més de 10.000 immobles del portal de Solvia, la seva divisió de negoci immobiliari.

La campanya, que es prolongarà fins al 15 de novembre, apunta a zones geogràfiques en les quals es preveu que s’iniciï la recuperació dels preus a curt termini.

Segons el director de Negoci Immobiliari de Banc Sabadell, Javier García del Río, l’increment de vendes d’habitatges (+56% el 2013) i l’interès creixent dels promotors per adquirir solars per edificar revelen que a les ubicacions consolidades l’ajust de preus ha acabat i, després de tres anys d’atonia, la demanda millora.

“Hi haurà ajustos a la baixa de preus, però només en ubicacions amb problemes de demanda, on es continuaran trobant gangues”, afirma el directiu.

El banc català també llança una nova imatge corporativa en la qual destaquen els serveis d’assessorament. Els missatges centrats en el preu i les ofertes passen a la història.

Font: Banc Sabadell

<< tornar