Març 2017 #38
Tendències

Solvia llança la seva nova campanya ‘Ens importen totes les teves preguntes’

campanya_catala

Solvia inicia una nova etapa estratègica focalitzada en donar a conèixer els seus serveis d’intermediació a clients que requereixin comprar i/o llogar un habitatge i a clients que necessitin vendre’l o posar-lo en lloguer. Per aquest motiu, ha llançat la campanya de comunicació ‘Ens importen totes les teves preguntes’ amb la que pretén incidir en les necessitats i l’experiència dels seus clients.

‘La Immobiliària Total’

En el context del mercat immobiliari actual, els clients cada vegada són més exigents, tan en els serveis percebuts com en la qualitat del producte demandat. Solvia és conscient d’aquesta realitat i per això aposta per redefinir-se com ‘La Immobiliària Total’, el seu nou claim de marca amb el que reforça el seu compromís per donar resposta a les inquietuds dels seus clients. Aquesta estratègia ja s’ha concretat en una aposta per estar més a prop dels seus clients a peu de carrer, a través de les Solvia Stores: punts de venda propis i franquiciats a Espanya.

Coneix la nova campanya

Per reforçar aquesta idea de proximitat amb els seus clients, Solvia aposta per una nova onada comunicativa que transcendeix l’univers de la il·lustració (recurs utilitzat en campanyes anteriors) per centrar-se ara en els escenaris reals. Pots veure tots els anuncis de televisió de Solvia en el canal de YouTube.

Notícies relacionades

Solvia llança la seva nova campanya i estrena el claim: ‘Eficàcia immobiliària’

Mètode Solvia, protagonista de la nova campanya

<< tornar