Novembre 2017 #46
Tendències

Quins aspectes fan als espanyols “sentir-se com a casa”?

estudio_portadaSolvia ha desenvolupat un estudi en el qual analitza els aspectes que els espanyols consideren fonamentals per poder “sentir-se com a casa”. És a dir, tots aquells factors que les persones valorem quan busquem una llar més enllà del preu, la ubicació, l’orientació o els serveis disponibles a la zona.

Les dades de l’estudi, realitzat a 500 persones, revelen que la principal emoció i/o sensació que els espanyols desitjarien trobar a casa seva és disposar d’un espai on estar amb els seus éssers estimats (seleccionada pel 69% dels enquestats), així com trobar un lloc on poder fugir de l’estrès i trobar-se bé amb si mateix.

En la mateixa línia es mouen les respostes dels espanyols quan se’ls pregunta pels aspectes que els fan “sentir com a casa”: estar relaxat i fugir de l’estrès; gaudir de la companyia de la parella; estar-se estirat al sofà, i estar amb la família. Altres emocions o moments que els evoquen aquest sentiment són despertar-se en bona companyia, esmorzar en pijama, gaudir de la sèrie i/o pel·lícula favorita, anar descalç o en samarreta, veure el sol als matins des de la finestra o tenir una xerrada animada amb la parella.

estudi_3

Respecte a les estances de l’habitatge preferides pels espanyols, el saló o menjador ocupa la primera posició del rànquing (amb un 63%), seguit del dormitori, la cuina i el balcó o terrassa. Pel que fa al seu moment favorit, la majoria dels espanyols indiquen que és el cap de setmana. També destaquen la tornada a casa després de la jornada laboral o els minuts abans de dormir. A més, els espanyols consideren que l’habitatge al qual s’han mudat es converteix en la seva llar quan fan el primer sopar o dinar amb els seus éssers estimats (el 58%). Per darrere se situen altres situacions com la primera vegada que omplen la nevera; quan ja disposen de wifi propi o quan col·loquen les primeres fotos amb records.

estudio2

L’estudi desenvolupat per Solvia s’emmarca dins de la seva última campanya de comunicació “Ens importen totes les teves preguntes” amb la qual la companyia vol reforçar el compromís de la marca amb els seus clients en la seva nova etapa, enfocada en l’obertura d’agències immobiliàries a peu de carrer, tant pròpies com en règim de franquícia. Solvia és així més a prop de totes aquelles persones que volen comprar i/o llogar un habitatge però també dels qui volen vendre’l o posar-lo en lloguer.

Notícies relacionades

Espanya segueix sent un país de propietaris

Explica’m com és la teva casa i et diré a quina zona d’Espanya vius

Què és el hygge i com s’aplica a la llar

 

 

<< tornar