Novembre 2017 #46
Corporatiu

Les 7 claus de Solvia per vendre un 56% d’habitatges més fins al juliol

Segons el portal immobiliari idealista.com, Banc Sabadell, a través de la seva filial immobiliària Solvia, ha venut 7.747 habitatges entre gener i juny, un 56% més que fa un any. A més a més, l’entitat presumeix d’haver apujat el preu en diverses promocions d’habitatges situats a València, Madrid o Cadis. L’entitat financera és una de les més actives en la venda d’habitatges i de les més agressives en la política de preus. Els factors que fan que la venda d’habitatges vagi en augment són els següents:

1) Una política de preus flexible. Fixar un preu atractiu és el factor més determinant. Banc Sabadell reconeix que de vegades ven habitatges amb pèrdues.

2) Una àmplia xarxa comercial. Tant des de Solvia com des de les 1.200 oficines de Banc Sabadell, la xarxa de banc genera cada dia trànsit cap als canals de venda de Solvia i molt d’aquest trànsit es converteix en vendes.

3) Màrqueting enfocat a determinats col·lectius de compradors potencials. Per exemple, amb la versió en rus del seu web, que ha donat molt bons resultats.

4) Perfil de comprador de primer habitatge. A partir del maig, les vendes de residència habitual acostumen a pujar.

5) Cerca del comprador estranger. El 15% de les vendes del banc han estat per a estrangers no residents. A més del comprador anglès, rus i nòrdic, han crescut les transaccions a clients amb rendes elevades procedents de països del nord d’Àfrica.

6) Habitatge com a inversió. Més del 30% de les vendes de Solvia han estat una inversió per obtenir un rendiment del lloguer de l’habitatge. El perfil del comprador és el d’una persona que coneix bé el mercat local de lloguer.

7) Compra d’habitatges al comptat. Més del 70% de les vendes de Solvia s’han tancat amb un finançament per sota del 60% de l’import de venda, incloent-hi un elevat percentatge d’operacions al comptat.

Font: idealista.com

<< tornar