Octubre 2017 @ca #45
Solvia Stores

En primera persona: coneix les Solvia Stores de la Costa del Sol

Solvia Store Costa del SolEl projecte Solvia Stores, la xarxa de botigues immobiliàries de Solvia, està destinat a cobrir les necessitats de totes aquelles persones que necessiten un assessorament professional durant el procés de compra, venda o lloguer d’un habitatge. A la Costa del Sol, Solvia compta amb tres botigues, concretament a les localitats de Màlaga, Marbella i Estepona. Per conèixer a fons el nou model d’intermediació immobiliària parlem amb els directors d’aquestes tres Solvia Stores.

Florentino Corretja, professional immobiliari des de fa més de 25 anys, va decidir unir-se al projecte Solvia Stores pel seu innovador model de negoci.

Florentino-reenquadre-compressorSegons Florentino, els principals avantatges que les Solvia Stores ofereixen als seus clients i que les diferencien de la resta d’immobiliàries són el reconeixement d’una marca consolidada i de referència en el sector i també la garantia d’un assessorament expert i personalitzat. En aquest sentit, la prioritat de la Solvia Store de Màlaga és oferir un servei íntegre als clients i que aquests se sentin emparats, assessorats i recolzats en tot moment per un professional que els transmeti seguretat i confiança.

Angeles-Mendoza-reenquadre-compressor (1)El que més va atreure a Ángeles Mendoza Paredes de Solvia va ser la capacitat d’adaptació de la companyia, el que ha permès la creació d’una xarxa de tendes on s’ofereix un servei de qualitat a clients nacionals i en el cas d’Estepona també a clients estrangers.

Interior Solvia Store Estepona

Interior Solvia Store Estepona

Ángeles destaca que el que diferencia a Solvia de la resta d’agències immobiliàries és l’atenció personalitzada i la capacitat d’escoltar i saber entendre les necessitats de cada client. En concret, a la Solvia Store d’Estepona es treballa per garantir un assessorament transparent i una dedicació plena durant cadascuna de les fases del procés de compravenda, d’aquesta manera s’aconseguirà consolidar a Solvia com una marca de referència en el sector immobiliari no només a nivell nacional també al mercat internacional.

Ramon-Benet-reenquadre-compressorAmb més de 15 anys d’experiència en el negoci de la intermediació, Ramón Benet va confiar en el projecte de les tendes de Solvia per la voluntat de la companyia de professionalitzar el sector. Aquesta fita es materialitza en la tenda de Marbella apostant per uns grans professionals que treballen per fer millor i més gran el projecte de Solvia. També pel seguiment d’uns protocols emmarcats en un model d’intermediació on la qualitat del servei és primordial. Ramón recalca que un dels principals pilars de la companyia i de les tendes és l’atenció al client, que es caracteritza per oferir un tracte honest i un assessorament íntegre, seriós i personalitzat. Aquest valor permet a Solvia diferenciar-se de la resta d’agències i posicionar-se com una marca capdavantera al mercat.

Notícies relacionades

Solvia més a prop dels seus clients gràcies a les seves botigues a peu de carrer

Solvia obre el seu primer HUB a Madrid

<< tornar