Octubre 2017 @ca #45
Tendències

‘El Pla de Venda Personalitzat de Solvia’ protagonista de la nova campanya

capana_septiembre_video

Amb l’objectiu de potenciar el seu model immobiliari, Solvia ha llançat una nova campanya estratègica de comunicació focalitzada en les Solvia Stores i en els serveis d’intermediació a clients que desitgin vendre el seu habitatge amb Solvia. Aquesta campanya pretén reforçar el servei diferencial, professional i personalitzat que Solvia ofereix als seus clients. També segueix construint el concepte de ‘La Immobiliària Total’.

La nova campanya ‘Et presentem la nostra forma d’ajudar-te a vendre millor la teva casa: El Pla de Venda Personalitzat de Solvia’ promou la proposta de valor de la companyia amb els seus clients que destaca pel seu assessorament expert i professional; el seu potencial de visibilitat dels immobles que comercialitza, arribant a milers de persones cada dia, i la seva capacitat tecnològica i d’innovació contínua.

Coneix la campanya

La figura de l’Assessor Personal segueix estant present en aquesta nova onada de comunicació i recull els valors d’expertise i professionalitat que Solvia aporta a tots aquells clients que desitgin comprar i alhora també vendre el seu habitatge amb la companyia.

En aquesta nova campanya, Solvia ha utilitzat el recurs creatiu de l’escaparatisme per il·lustrar la seva xarxa de Solvia Stores, les tendes a peu de carrer amb les que la companyia pretén estar encara més a prop dels seus clients. Pots veure tots els anuncis de televisió de Solvia al canal de YouTube.

Notícies relacionades

Solvia llança la seva nova campanya ‘Ens importen totes les teves preguntes’

Mètode Solvia, protagonista de la nova campanya

Solvia estrena nova web

<< tornar