AGOST 2017 #43
Corporatiu

Solvia llança una altra campanya de venda d’habitatges i preveu un repunt dels preus en determinades zones

bs nueva campaña

Solvia reforça en aquesta campanya el concepte d’”oportunitat”. Segons Javier García del Río, director de Negoci Immobiliari de Banc Sabadell: “S’estan fent els passos adequats per normalitzar el sector, i a Solvia hem volgut ser un agent actiu en aquest sentit. Calia ajustar les polítiques de preu a nivells racionals, i ja fa un any que ho vam fer; s’havia de tenir una oferta diferenciada per a l’inversor que compra amb palanquejament baix, i ho hem fet. Ara tenim una oferta molt competitiva per a aquells clients que volen aprofitar un context de preus molt favorable, però que afortunadament arriba al final.”

L’increment de vendes d’habitatges (+56% el 2013, de les quals el 70% són al comptat) i l’interès creixent de promotors amb situació financera estable per adquirir solars per desenvolupar-hi noves promocions (aquest mateix mes, Solvia ha tancat una venda a Madrid per més de 5 milions d’euros, al comptat), revelen que en ubicacions consolidades l’ajust de preus s’ha acabat, i després d’anys de profunda atonia, el context de demanda millora. “Hi haurà ajustos a la baixa de preus”, comenta el directiu, “però només en ubicacions amb problemes de demanda, on es continuaran trobant gangues”.

Coincidint amb l’inici d’aquesta campanya, Solvia llança una nova imatge corporativa i línia de comunicació, mitjançant la qual vol deixar enrere una etapa en què els seus missatges se centraven, tal com és habitual en el sector, en el preu i les ofertes, i ara vol destacar els serveis d’assessorament que ofereix als potencials compradors per ajudar-los a l’hora d’adoptar la seva decisió de compra.

<< tornar