Maig 2017 #40
Corporatiu

Solvia estarà present al Barcelona Meeting Point (BMP) amb un estand innovador

post_moment_solvia_bmp_01L’estand de Solvia al BMP, amb més de 200 metres quadrats de superfície, tindrà una zona comercial i una zona d’innovació clarament diferenciades. Solvia vol aprofitar aquest important certamen immobiliari per fer evident el seu lideratge en el sector, amb una proposta de valor fonamentada en el rigor, la serietat, la professionalitat i la innovació.

El visitant de BMP podrà conèixer els projectes finalistes del Premi Solvia i viure una experiència innovadora a l’estand de Solvia en ser partícip de l’Observatori de l’Habitatge Solvia Innova, amb vuit estacions interactives amb realitat immersiva i impressions en 3D. Tot aquest desplegament tecnològic amb vídeos, jocs interactius i demos permetrà al visitant conèixer la realitat actual de Solvia, així com tendències en l’habitatge i escenaris de futur.

L’atenció a través d’iPad permetrà així mateix deslocalitzar l’atenció més enllà del mateix estand i, d’aquesta manera, oferir al visitant un servei dinàmic i innovador.

Solvia com a operador immobiliari de referència a Espanya fa temps que desenvolupa iniciatives innovadores que contribueixen a configurar un nou model del sector immobiliari en el futur. Així, disposa de l’Observatori Solvia Innova, pensat com un espai d’estudi i reflexió del que ha de ser l’habitatge dels anys pròxims.

És en el marc d’aquest observatori que sorgeix el Premi Solvia i que, el juliol passat, es va presentar l’informe Tendències de futur a l’entorn de l’habitatge, el primer d’aquest abast que s’ha fet fins ara a Espanya. Solvia també ha posat en marxa recentment, i en línia amb aquesta voluntat d’innovació en l’àmbit immobiliari, el projecte 0,0 Madrid, en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Madrid (COAM), enfocat al disseny d’habitatges urbans de consum energètic gairebé nul.

<< tornar