Octubre 2017 @ca #45
Tendències

Mètode Solvia, protagonista de la nova campanya

FOTO 1_cat

Solvia ha posat en marxa una nova campanya de comunicació als mitjans online i offline amb l’objectiu de potenciar el posicionament de la marca de la companyia.

Aquesta vegada, la campanya, iniciada el diumenge 29 de maig, s’ha focalitzat en el Mètode Solvia, un concepte que defineix el compromís de la companyia amb la seva clientela i que posa l’accent principalment en els aspectes en què la companyia aporta un valor diferencial: diagnòstic, assessor personal, compromís i encert.

Seguint amb la seva línia innovadora en l’àmbit de la comunicació immobiliària, Solvia ha volgut fer un pas més en el codi gràfic del seu discurs. Per a això, s’ha recuperat la simplicitat dotant-la de color, per reforçar-ne la visibilitat i enfortir-ne el reconeixement entre el públic.

Si vols veure els anuncis de TV que formaran part d’aquesta campanya, visita el canal de YouTube de Solvia Immobiliària.

<< tornar