JULIOL 2017 #42
Corporatiu

Entrevista: Camila Mora, directora de l’Oficina Directa Immobiliària Solvia

Les oportunitats immobiliàries existeixen, però cal ser capaç de caçar-les al vol. Descobrir-les entre tanta oferta no és fàcil. Has de saber on buscar-les, i Solvia és el lloc més indicat. Si a més a més comptes amb l’ajuda d’algú que sàpiga localitzar l’habitatge que s’ajusti a les teves necessitats, l’èxit està assegurat.

Aquest és l’objectiu dels assessors personals de Solvia: trobar una llar a la mesura dels teus somnis. Camila Mora ens explica com treballen.

Quina és la tasca de l’assessor personal a Solvia?

Disposem d’un equip especialitzat en els nostres clients i en la cerca d’habitatges que encaixin amb les seves necessitats. El nostre objectiu és informar-los i assessorar-los sobre qualsevol immoble publicat al nostre web, www.solvia.es. Solvia disposa de més de 17.500 immobles a tot Espanya, per la qual cosa intentem trobar oportunitats d’interès per a cada client.

Quants assessors personals formen aquest equip i quin perfil professional tenen?

Està compost per 97 assessors amb capacitat per oferir alternatives a tot el territori. El més important és que comptin amb experiència en l’atenció a clients i siguin capaços d’escoltar-los per poder-los oferir les millors oportunitats.

Per quins canals es pot contactar amb un assessor personal?

Pel nostre web, en què hi ha tota la informació sobre els habitatges. És molt fàcil de navegar-hi. A més a més, si el client acudeix a la nostra xarxa d’oficines de Banc Sabadell, un assessor financer atendrà les seves consultes. També ens pot trucar al 902 333 131 o sol·licitar que li truquem a través del nostre formulari web. Contactarem amb ell al més aviat possible.

En quins criteris us baseu per oferir alternatives personalitzades a cada client?

Cada cas és únic, per la qual cosa cada client requereix un seguiment especialitzat. A la primera trucada, intentem saber què busca. Fa uns minuts, per exemple, hem rebut la trucada d’una parella jove que espera un nen i necessita un habitatge més gran. Ens ha comentat quin era el seu preu màxim. De seguida hem començat a buscar en el nostre sistema alternatives a la seva zona d’interès que comptin amb els serveis necessaris per a una família, com ara ascensor o tres dormitoris.

I què passa quan trobeu alguna oportunitat a la mida d’un client?

Ràpidament l’informem dels habitatges, li indiquem la seva localització i li expliquem totes les característiques (metres quadrats, serveis comunitaris, etc.). Si el client ens diu que li pot interessar una visita, un comercialitzador especialitzat a la zona es posa en contacte amb ell per informar-lo amb detall dels habitatges escollits. Segons el nostre compromís de qualitat amb els clients, el comercialitzador contactarà amb ell en menys de tres dies. I el client podrà visitar els habitatges sense cap compromís.

Com es pot mantenir informat el client sobre canvis de preu o noves ofertes?

Al nostre web disposem d’un interessant servei d’avisos que li permeten estar informat en tot moment dels immobles que més s’ajusten a les seves necessitats. Pot triar tants avisos com li calgui. Gràcies a aquest servei, no perdrà temps.

Suposem que el client ha visitat un habitatge i està interessat a comprar-lo…

Solvia l’acompanyarà durant tot el procés de compra: des de la primera trucada fins a l’escriptura. Així que, quan ens confirmi quin habitatge vol comprar, el comercialitzador el guiarà sobre els passos que cal seguir: el contracte, el finançament i l’escriptura.

Aquestes gestions comporten algun cost?

Cap. El nostre assessorament és gratuït. A Solvia no hi ha comissions de gestió ni per visita d’immobles.

Per què animaries un client potencial a contactar amb Solvia com a immobiliària?

Actualment hi ha moltes alternatives de preus i habitatges al mercat. El nostre valor diferencial es troba en el preu, en unes possibilitats de finançament fins al 100% i en el nostre assessorament gratuït i especialitzat. Valorem els nostres clients, per això intentem que els seus somnis es facin realitat. Els oferim un horari d’atenció telefònica ininterromput tot l’any i treballem diàriament per millorar la nostra eficiència. A Solvia sempre trobaran la porta oberta per a qualsevol informació addicional.

<< tornar